Kompleksowa Obsługa Informatyczna to przede wszystkim produkt adresowany do bardzo szerokiego grona Średnich a także Małych Przedsiębiorstw oraz instytucji budżetowych. Obsługa informatyzacji oferuje szeroki katalog usług realizowany na najwyższym poziomie. Głównym zadaniem obsługi jest możliwość wynajęcia czy też zatrudniania (na czas określony) informatyka do danej firmy by uzyskać przez to zastępstwo własnego informatyka na czas urlopu. Zwolnienia chorobowego lub innej nieobecności w pracy i związanego z tym braku opieki nad infrastrukturą informatyczną. Obsługa pomaga współpracować z własnym informatykiem i ukierunkowuje go na weryfikację przyjętej przez niego polityki rozwoju i bezpieczeństwa infrastruktury. A także weryfikuje zastosowane rozwiązania technologiczne. Dzięki takim firmom możemy odciążyć własnego informatyka od niektórych obowiązków i przeniesienia całości jego uwagi na inne kluczowe dla firmy procesy.
Kompleksowa obsÅ‚uga informatyczna powoduje natychmiastowy dostÄ™pu do sprzÄ™tu zastÄ™pczego na wypadek awarii infrastruktury informatycznej, które blokuje dziaÅ‚alność firmy np. Awaria serwera, koncentratora sieciowego. Do tego możemy mieć tani dostÄ™p do usÅ‚ug niemożliwych do realizowania we wÅ‚asnym zakresie np. Odpowiedni audyt legalnoÅ›ci oprogramowania. Możemy mieć także tani i bezpoÅ›redni dostÄ™p do grona specjalistów z różnych dziedzin informatyki, którzy mogÄ… udzielić nam wsparcia w zakresie nietypowych rozwiÄ…zaÅ„. Pomocy w realizacji procesów zwiÄ…zanych z odpowiedniÄ… infrastrukturÄ… informatycznÄ… czy też wdrożenia nowych rozwiÄ…zaÅ„, migracja serwera, także leży w zadaniach obsÅ‚ugi informatycznej. Na życzenie możemy mieć dostÄ™p do ciÄ…gÅ‚ego trybu usuwania awarii. DyżurujÄ…cy technicy usuwajÄ… awariÄ™, nawet gdy jeżeli wymaga to pracy w trybie 24 godzinnym – praca w ukÅ‚adzie zmianowym. Doradztwo i konsultacja w zakresie wdrażania nowych rozwiÄ…zaÅ„ organizacyjnych i technicznych leży w zadaniach obsÅ‚ug informatycznych.