Serwis Acer gwarancyjne i pogwarancyjne wojaże z klientami

Laptopy Acer są jednymi z najbardziej popularnych na rynku. Jakość produkcji wzrosła w firmie Acer w ostatnich latach o kilka stopni i dorównała a nawet w niektórych przypadkach przewyższyła konkurencji. Założenie Acer?a aby produkować sprzęt komputerowy w jak najniższej cenie pozwoliło firmie na spory rozwój i wprowadziło ją do czołówki producentów.

Acer na obecną chwilę sprzedaje naprawdę pokaźne ilości laptopów, tabletów i innych urządzeń komputerowych. W takiej sytuacji niezmiernie ważna jest rozbudowana obsługa serwisowa. Gwarancyjny serwis Acer jest zlokalizowany w Czechach. Z różnych informacji wynika, że realizowane są tam naprawy laptopów z centralnej i wschodniej części Europy.

Przy tak ogromnej sprzedaży ilość napraw jaką prowadzi serwis Acera musi również być imponująca. Odbija się to również w opiniach jakie można znaleźć w Internecie odnośnie obsługi i relacji serwis ?klient. Rozżalenie niektórych osób sięga zenitu szczególnie w sytuacjach gdy zostały wydane ostatnie pieniądze na zakup nowego laptopa, a ten ulega uszkodzeniu z winy użytkownika. Często ludzie piszą w Internecie rożnego rodzaju relacje, że np. Serwis Acer odmówił naprawy gwarancyjnej bo laptop był zalany. W takiej sytuacji technicy wykonują zdjęcia i przesyłają na życzenie użytkownika aby mógł zapoznać się z sytuacją. Niestety do wielu osób nie dociera, że w takim przypadku gwarancja zostaje cofnięta, a za naprawę trzeba zapłacić, często nie małą kwotę.

Reakcja w takiej sytuacji faktycznie może być różna a najprostszym sposobem odreagowania jest opisanie swojego punktu widzenia na różnego rodzaju forach czy portalach internetowych. Ludzie czują się oszukani, ale trzeba tu poruszyć jedną ważna sprawę.

a1Gdyby Serwis Acer faktycznie fałszował zdjęcia i naciągał klientów na naprawy pogwarancyjne nie znajdowalibyśmy szczątkowych opisów, a cały Internet huczałby od opisów takich sytuacji. Warto również zaznaczyć, że w przypadku zalania często użytkownicy nawet nie są świadomi, że miała miejsce taka sytuacja ponieważ nie oni to zrobili. Czasem zdarza się, że dziecko czy znajomy zaleje lub uszkodzi nasz laptop, a my dowiadujemy się o tym po kilku dniach czy miesiącach jak dojdzie do prawdziwych spustoszeń, korozji płyty głównej czy innych nieprzyjemnych zdarzeń. Taką sytuację potwierdzają również największe serwis Acera realizujące naprawy pogwarancyjne.

Są one w nieco lepszej sytuacji niż serwis gwarancyjny ponieważ klient jest przeważnie na miejscu i oprócz zdjęć można człowieka po prostu zaproś, żeby sobie sam obejrzał jak wygląda laptop po rozebraniu. Z rozmów z właścicielami firm komputerowych wynika, że około 20% usterek powstaje właśnie w takich okolicznościach bez udziału właściciela i bez jego wiedzy.

Myślę więc, że trzeba z ograniczonym zaufaniem podchodzić do takich opinii ponieważ są one często pisane przez osoby próbujące wymusić w ten sposób swoje racje. Wiadome jest, że przy takiej ilości zleceń jaka jest realizowana w przypadku serwisu Acer?a nie ma możliwości wszystkiego dopiąć na ostatni guzik. Raz na jakiś czas ktoś ucierpi, ale myślę, że każda firma chcąc dbać o dobre imię będzie się starała jak najszybciej dojść do porozumienia z klientem i naprawić sytuację.

Ilość sprzedawanych laptopów ma również przełożenie na ilość ich napraw w okresie pogwarancyjnym. Z informacji jakie możemy uzyskać w największych pogwarancyjnych Warszawskich serwisach laptopów acer wynika, że tylko w jednym z nich miesięcznie naprawia się ponad 140 sztuk. Biorąc pod uwagę ilość takich firm w Warszawie i w skali całej Polski ilość jest imponująca. Często również i tu zdarzają się nieporozumienia z klientami ale jak już wspomniałem o wiele łatwiej się z klientem, którego mamy na miejscu porozumieć niż z osobami na odległość.

Pomoc i wiÄ™cej informacji: Serwis Acer – www.laptoprepaircenter.pl

Author: admin

Share This Post On